"Ya c'(_l_)l..semanis-manis pemberianMu dalam kalbuku ialah perasaanku terhadapMu dan seenak-enak perkataan pada lidahku ialah memujiMu, sedang yang paling ku rindukan ialah saat berjumpa denganMu"..


Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Nice Song...frOm MawaddaH gRoup...

Cinta MencinTai

Ya Allah
Engkau kenalkan bahawa engkau adalah Tuhan
Aku bangga

Ya Allah
Engkau adalah Tuhanku
Aku sembah sengkau selalu
tidak jemu-jemu
Janganlah masukkan ke dalam hatiku jemu dengan Mu

Ya Allah
Aku redha engkau adalah Tuhanku
Jangan engkau tukar redhaku selain Mu
Aku harap engkau juga redha denganku
Redha meredhailah kta berdua hingga bertemu

Ya Allah
Aku berlindung dengan engkau
Daripada bertuhankan selain Mu
Engkau sudah cukup bagiku sebagai Tuhan
Memiliki engkau aku rasa bahagia

Jangan engkau jadikan aku
Memiliki selain Mu

Tuhan..
Kerana kelemahanku
Aku tidak dapat lagi mencintai Mu
Tapi tidak benci walaupun begitu
Jangan pula engkau tidak mencintai aku
Aku cuba mencintai mu Tuhan
Tapi belum menjadi kenyataan lagi

Dengan rahmatMu Tuhan
Anugerahkanlah rasa cintaku kepadamu
Dan juga cintaMu kepada ku
Ku harap kita cinta mencintai
Kita berdua cinta mencintai biarlah kekal abadi..
Wahai TUHAN....

0 comments: