"Ya c'(_l_)l..semanis-manis pemberianMu dalam kalbuku ialah perasaanku terhadapMu dan seenak-enak perkataan pada lidahku ialah memujiMu, sedang yang paling ku rindukan ialah saat berjumpa denganMu"..


Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com

Dlm khalayak ramai aku berseorangan,tiap-tiap org menyangka die itu sahabatku,tetapi tiada siapa yg tahu rahsia di jiwaku,aku pohonkan dariMU seorang sahabat yg bersimpati dan mengenal rahsia keadaanku,

seorang sahabat yg dikurniakkan kebijaksanaan,agar aku boleh letakkan tangisku dlm jiwanya,dan melihat semula wajahku dlm hatinya..

Aku teringin mnemui sseorang yg bila aku brjumpa dgnnya aku dpt 'sesuatu' darinya yg mberi ktenangn..

* bila dpandang wajah'y aku akan mngingati ALLAH..

* bila brdamping dgn'y, ILMU Ku akn brtambah & KEIMANAN akan mningkat..

* ssorg yg mpunyai hati & wajah yg tenang,bukan krn cantik tetapi kerana datangnya daripada pancaran nur yang mana hatinya & dirinya yang sentiasa menjaga hablumminallah...'destinasi cinta' hanya utk Allah yg esa..sayang Allah, cinta Allah, rindu Allah utk selama2nya...

0 comments: